Dřevěný zahradní nábytek

Zahradní domky pro děti

Zahradní nábytek pro děti

Pískoviště pro děti

Zahradní dekorace

Štěpán Staněk - Dřevovýroba
Přehořov 72
392 01 Přehořov u Soběslavi

Mobil: +420 736 682 549
Email: (remove XX) stepan.stanek XX @atlas XX .cz


Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Objednané zboží Vám bude doručeno do 10ti dnů prostřednictvím služby PPL. Zboží je baleno v kartonu popř. v ochranné fólii.
Při objednání zboží uveďte prosím správně vaše telefonní číslo, aby Vás mohl kontaktovat pracovník PPL
K ceně zboží je třeba ještě připočítat náklady na přepravu společností PPL a dobírkový poplatek - přesné ceny jsou k dispozici ve funkci "Obsah košíku".

POZOR: Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O poškození zboží během přepravy nás prosím informujte.

Osobní vyzvednutí zboží v sídle společnosti je po předchozí telefonické domluvě možné. Tím odpadají náklady na přepravné a dobírkový poplatek.

Vrácení zboží podle §53 občanského zákoníku

Kupující má právo do 14ti dnů od převzetí zboží od smlouvy odstoupit (§53 občanského zákoníku). Aby bylo zboží přijato zpět a vrácena celá kupní cena, musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu
  • zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
  • zboží je vráceno se všemi průvodními doklady a návody
  • náklady spojené se zasláním zboží nese zákazník

Záruka na zboží

Záruční doba na naše výrobky je dva roky od data prodeje, pokud není v návodu k výrobku uvedena doba odlišná.
Ze záruky jsou vyloučeny vady vzniklé:

  • v rozporu s montážním návodem
  • nepřiměřeným zacházením nebo provozem
  • neodvratnými událostmi (oheň, voda a pod.)

Záruka se zejména nevztahuje na změnu barvy, způsobenou povětrnostními vlivy. Rovněž tak vznik výsušných trhlin ve dřevě, které neovlivňují pevnost výrobku, se nepovažuje za závadu.

Postup při reklamaci

Kupující uplatňuje reklamaci písemným oznámením (popř. e-mailem), obsahujícím podrobnou specifikaci zjištěné vady výrobku. Vhodné je popis doplnit fotografií. Případně lze reklamaci uplatnit osobně v provozovně společnosti.
V případě reklamace z důvodu chybějícího části nebo montážního dílu se za vyřízení reklamace považuje dodání chybějícího dílu na adresu kupujícího.
Pro vyřízení reklamace musí být zákazník schopen doložit zakoupení výrobku prodejním dokladem (fakturou).
O výsledku reklamace je kupující informován dohodnutým způsobem - tj. telefonicky, písemně nebo e-mailem a to zpravidla do 2 týdnů od převzetí reklamovaného výrobku.